Ruletka

Główną zasadą Ruletki Amerykanskiej jest typowanie numeru (od 0 do 36), który wykręci na kole krupier. Uczestnicy gry za pomocą żetonów obstawiają numery, mogą to zrobić jeszcze przed rzutem lub gdy kulka w kole już się kręci. Obstawiając jeden numer wygrana wypłacana jest w stosunku 35:1, gdy gracz obstawi parę numerów i wpadnie którykolwiek z nich wgrywa 17:1. Dalej przy obstawianiu jednym żetonem 3 numerów wygrana to 11:1, a gry jedny żetonem zaznaczymy 4 numery wypłata jest w stosunku 8:1. Ostatnią kombinacją jest obstawienie jednym żetonem 6 numerów, wtedy wygrana będzie wynosić 5:1. Istnieje również możliwość obstawienia tuzinów i kolumn płatnych 2:1, jak również szans prostych takich jak niskie (1-18), wysokie (19-36), parzyste, czerwone i czarne płatnych 1:1. Gracz może obstawić w jednym rzucie i na jeden zakłąd nieograniczoną liczbę żetonów z których są w naszej puli. Musi to zrobić przed wypowiedzianym przez kupiera anonasem "koniec zakładów", który wypowiadany jest na min. 3 okrążęnia przed wpadnieciem kulki w konkretny numer.

Black Jack

"Oczko", "21" czyli Black Jack to gra karciana, która polega na dobieraniu kart w ten sposób aby ich łączna wartość była jak najbliższa lub równała się liczbie 21. Nie może jednak tych 21 przekroczyć, jeśli tak sie stanie oznacza to automatyczne przegranie zakładu. Liczba oczek jest nalicza na podstawie wylosowanych kart czyli: 5 kier to 5 oczka, a 7 karo to 7 oczek. Walet, dama i król są liczone jako 10. As jest wyjątkiem i liczony jest jako 1 lub 11. 11 do momentu gdy w całej wartości zakładu nie powoduje to przekroczenia liczby 21. Po przekroczeniu zmienia się w 1 zawsze na korzyść gracza, który ma asa. Liczba oczek pozostałych graczy nie ma znaczenia, ponieważ gra przebiega indywidualnie pomiędzy jednym graczek a krupierem. Istotne jest aby mieć indywidualny wynik lepszy od krupiera. Krupier dobiera swoje karty po wszystkich graczach wg zasady, że póki ma do 16 oczek musi pociągnąć kolejną kartę a gdy ma 17 i więcej zostaje na tym co ma. Wygrany zakład wypłacany jest w stosunku 1:1 czyli otrzymujemy tyle samo ile postawiliśmy (dowolna stawka wejściowa). Inaczej wypłacany jest Black Jack (3:2) czyli 21 w dwóch pierwszych kartach.

Poker

Istotą Pokera jest zbieranie układów w 5 kartach, które dostajemy na początek. Do gry wykorzystuję się całą talię 52 kart. Kolejność układów jest następująca (każdy kolejny jest wyższy i wygrywa z poprzednim): Para - 2 takie same karty, 2 trójki, 2 dziewiątki. 2 pary np. 2 siódemki i 2 piątki, 2 dwójki i 2 walety. 3 - 3 piątki, 3 króle. Street - zwany inaczej sekwensem, to rosnąco pięć kolejnych kart - np.: trzy, cztery, pięć, sześć, siedem nie w tym samym kolorze. Kolor - 5 kart w tym samym kolorze tzn. nie czarne albo czerwone ;) tylko pik, trefl, kier bądź karo. Full - trójka i para - trzy siódemki i dwie piątki, trzy asy i dwa króle. Kareta - 4 takie same karty, cztery szóstki, cztery walety. Poker - street w jednym kolorze, czyli rosnąco kolejnych pięć kart, ale w jednym kolorze. Poker królewski - ten sam street w jednym kolorze zaczynający się od "10" i kończący się asem. Podobnie jak w Black Jacku ga toczy się indywidualnie pomiędzy graczem a kupierem, więc istotne jest żeby mieć starszy układ od krupiera, nie ma znaczenia co mają inni gracze. Pzy wejściu do gry możemy postawić dowolną stawkę, możemy również w czasie gry kupić wymianę jednej karty. Aby po obejrzeniu naszych kart i po ewentualnym dokupieniu wymiany móc sprawdzić krupiera musimy postawić stawkę równą podwójnemu wejściu. Wygrywa gracz, którego układy są wyższe od układu krupiera. Wyższy układ oznacza wyższą wygraną.

Kości

Kości to gra oparta na zasadach pokerowy. Każdy z graczy rzuca kubkiem z pięcioma kośćmi i sprawdza jaki wylosował układ. By móc wygrać gracz musi postawić dowolną stawkę na polu "ante". Jeśli rezultat z pierwszego rzutu nas nie satysfakcjonuje mamy możliwość wykonania kolejnego (nowego) rzutu, ale musimy postawić podwójną stawkę wejściową na pole "bet". Bez względu na to czy w drugim rzucie wynik jest lepszy lub gorszy od pierwszego będzie się liczył. Krupier rzuca po wszystkich graczach i ma on tylko jeden rzut. Graczom, którzy mają wyższy układ od krupiera zostanie wypłacona stawka "ante" w stosunku 1:1. W przypadku niższego układu stawka "ante" jak również "bet" są zabierane przez krupiera. Jeśli gracz wygra nie zostanie mu wypłacona stawka "bet" jest ona tylko ryzykiem drugiego rzutu. W grze kości nie ma koloru, a układ "pokerowy" to pięc tych samych oczek na kościach (pięć czwórek, pięć trójek).

Turniej Darta

Darty czyli popularne "lotki" to gra zręcznościowa polegająca na rzucaniu lotkami w tarczę. Tarcza jest podzielona na 20 takich samych trójkątnych pól, każde pole ma opisaną liczbę punktów. W tarczę wpisane są dwa okręgi, które przecinają trójkątne pola. Rzut do zewnętrznego daje podwójną liczbę punktóww danego trójkąta, a wewnętrznego potrojenie punktów. W samym środku tarczy znajduje się tzw. "oko byka". Trafienie do jego zewnętrznej części daje do 25 punktów, w wewnętrzną aż 50. "Oko byka" jest umieszczone na wysokości 1,73m od ziemi. Gracze rzucają lotkami z lini wytyczonej na ziemi w odległości 2,37m od tarczy. W jednej rundzie uczestnicy rzucają trzema lotkami, które ważą od 8g do 20g. Na jednym automacie do Darta może grać maksymalnie 8 osób. Główną grą w Darta jest "hi-score" - każdy z graczy ma 7 rund po 3 rzuty. Zdobywca największej liczby punktów wygrywa. Do dyspozycji jest również wiele innych ciekawych ger, indywidualnych i zespołowych o różnym stopniu trudności i złożoności reguł gry.

Koło szczęścia

Koło szczęścia jest narzędziem wspomagającym animacje imprezy. Może posłużyć do losowania fantów dla uczestninków imprezy, które przygotowuje organizator dla swoich gości. W przypadku imprez kasynowych możemy losować dodatkowe pakiety fikcyjnej waluty tzw. sztosów dla uczestniczących w zabawie graczy. W zależności od potrzeb koło szczęścia można wykorzystać również do innych celów.